sábado, 26 de mayo de 2012

Fusionar dos obres del vanguardisme

Amb una mica de retràs penjo la foto del treball que hem fet sobre les avantguardes, es suposava que el tenia que haver penjar ahir però no me’n vaig recordar! A continuació explicaré una mica de que anava el treball i penjaré una foto del resultat!

L’art de les avantguardes

Aquest projecte anava d’agafar dues obres, una de les primeres avantguardes i una altra obra de les segones avantguardes. La meva elecció va ser el surrealisme de la primera i el pop art de la segona.
Del surrealisme vaig elegir l’obra dels amants de l’autor René Magritte
Del pop art vaig elegir (encara que totes son semblats però d’aquesta es de la que vaig trobar mes informació) Girl with hair ribbon de Roy lichtenstein. Aquest treball el vaig fer amb photoshop encara que alguna de les parts com la de posar el puntets de fons em va costar ho vaig aconseguir i aquí esta el resultat



No hay comentarios:

Publicar un comentario