lunes, 23 de enero de 2012

Proposta de deures per Nadal


Bloc 1 Cos Humà - Dues Dimensions

1. Representació d'un cos amb la mà contrària


Amb aquest dibuix tenia molta por de com seria el resultat encara que no ere la primera vegada que treballava amb la mà contraria, el vaig fer poc a poc i aqui estan els resultats.


2. Representació d'un cos amb els ulls tancats


En aquet dibuix hi tenia en cara mes temor que a l'altre perquè amb els ulls tancats mai havia treballat. Però el resultat em va sorprendre molt perquè vaig pensar que hi quedaria qualsevol cosa en comptes d'un cos.


3. Representació d'un cos amb un material extra pictòric


El següent dibuix el vaig fer amb pinta ungles, el cabell el vaig fer amb pinta ungles negre pero en compte d'utilitzar el pincell del mateix pinta ungles vaig utilitzar un pincellet vell de pitnura per a donar-li mes realitat. Els pantalons i la samarreta si que els vaig fer amb el pincell del pinta ungles, finalment el cos el vaig fer amb el pincell del pinta ungles i volcan el pinta ungles perque no tenia gaire d'aquest color.


4. Representació d'un cos amb una part del teu propi que no sigui l'habitual


En aques punt vaig decir fer el dibuix amb la boca perquè em semblava bastant original, desprès de rumiaro una mica mes vaig pensar que quedaria molt malament però tot i això ho vaig intentar i va quedar un resultat bastant interesant vaig pensar que hi quedaria pitjor.


5. Composició a partir d'emprentes produïdes pel teu cos


En aquest vaig utilitzar aquareles i els meus dits per a fer el dibuix, es un dels dibuixos que mes m'agrada perque l'hi vaig dedicar mes temps.


6. Representa un cos ple de... i ara un cos buit...


En el seguent punt vaig fer un cos tallat per la meitat, una part d'un esquelet i l'altra part d'un home normal. Com en el punt 1 aquet tambe el vaig fer molt a poc a poc per no fer un gran desastre.


7. Representació d'un cos en moviment


Aqui hi havie moltes propostes pero vaig decidir fer-hi a una ballarina de ballet.


9. Intervenció plàstica sobre el home de Vitruvi


Bueno aqui vaig fer una intervenció pensant en un malabarista, li vaig fer unes poques billes i una pilota al peu, també l'hi vaig fer uns mallots verds amb uns retocs en negre. I l'hi vaig afegir un tatuatge en un costat del cos


10. Intervenció plàstica sobre d'un cervell


Aqui vaig fer el cervell d'un home i el de una dona i vaig comparar el que cadascú te en el seus pensaments, amb aquest dibuix valie expresar "masclisme" sobre les dones i el "sexisme" sobre els homes. Es una critica bastant constructiva i graciosa.


13. Homenatge al sentit de l'olfacte


Vaig decidir fer una dona nu no del tot acabada per a donar-li un punt extrany e interessant i li vaig introduir una mica de colonia per a que olores.



Bloc 2 Cos Humà - Lliure (Dues o Tres Dimensions)


21. Representació d'un cos associat amb... La maduresa i la infantesa


Aqui vaig tambe hi habia moltes propostes pero vaig decidir fer una noia amb el seu fill, els he dibuixat de la següent manera, la mare agafant al nen mentre que el mire y somriu, i el nen tambe esta somrient.


22. Fes el dibuix d'un cos retallable amb la seva indumentaria


Aqui vaig fer 5 modelets de roba i dos complements per a la noia, un de una noia pobre, un altre de un vestit de noia rica de l'epoca del s.XV, un altre vestit roig que va en conjunt amb la gavardina que serie de l'epoca de la noia del s.XXI, i finalment l'ultim vestit d'un arabe per a fer lo de les diferents clases ideològiques.











No hay comentarios:

Publicar un comentario